Tommy Hilfiger’da üst düzey atama

24.11.2020

Lüx giyim perakende markası Tommy Hilfiger'ın, Küresel Başkanlık ve Marka Üst Yöneticliği görevine Avery Baker atandı.

Baker, yeni oluşturulan görevi kapsamında markanın tüm kategoriler, bölgeler ve kanallar genelindeki ürünlerinin, pazarlama ve deneyim çalışmalarının yönetiminden sorumlu olacak.

Tommy Hilfiger'a 1998 yılında katılan Avery Baker, şirketin uluslararası ofislerinde çeşitli pozisyonlarda çalıştı. Baker, son olarak Pazarlama Üst Yöneticisi ve Marka Üst Yöneticisi olarak görev yaptı.

2019 yılının ortalarında çalışma hayatına ara veren Baker, çok değer verdiği bir şirketin ve markanın geleceğinde yeni bir sayfanın yazılmasına katkıda bulunmak üzere geri döndü. Baker, şirkette çalıştığı süre boyunca Tommy Hilfiger'ın dünyanın en tanınan premium yaşam tarzı markalarından biri haline gelmesinde önemli bir rol oynadı. Baker, şirket büyümesini, marka değerinin artmasını sağlayan stratejileri geliştirmede ve uygulama konusunda başarılı performansıyla biliniyor.

Söz konusu atamayla ilgili konuşan Tommy Hilfiger global ve PVH Avrupa CEO'su Martijn Hagman, "Sevilecek ürünler sunmak ve dünya standartlarında pazarlama faaliyetlerinde bulunmak amacıyla öncülük etmek, gerçek anlamda küresel bir marka olmak vizyonumuzun merkezinde yer alıyor. Avery'ye Tommy Hilfiger ailesine yeniden hoş geldin derken markamıza bu alanlarda liderlik etmesini ve küresel ölçekte potansiyelini açığa çıkarmasını heyecanla bekliyoruz." diye konuştu.

Avery Baker ise yeni göreviyle ilgili yaptığı açıklamada, markaların, içinden geçtiğimiz bu zor zamanlarda tüketicilerin yaşamlarında fark yaratma fırsatına sahip ve bu konuda sorumluluk taşıdıklarını dile getirerek, şöyle devam etti:

"Aksiyonlarımız kadar tasarladığımız ürünlerle de çok sevilen bir marka olarak Tommy Hilfiger'ın muazzam pozitif etki yaratabileceğine inanıyorum. Tommy, Martijn ve Avrupa, Asya-Pasifik ve Amerika bölgelerindeki yönetim ekiplerimizle birlikte bu yeni yolculuğa çıkmak beni çok heyecanlandırıyor. Her bölgenin uzun vadeli potansiyelini gerçekleştirmek için çalışarak kültürden tüketiciye kadar her açıdan bir dönüşüm yaratacak ve 2020'li yılların şirketi olacağız."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.