Bambi Yatak 2022'de yurt içinde 110 yeni mağaza hedefliyor
Bambi Yatak Yönetim Kurulu Üyesi Emre Gökmen, önümüzdeki yıl yurt içinde 110 yeni mağaza açmayı planladıklarını söyledi. 50 milyon TL yatırımla üretim kapasitesini de yüzde 25 artırmayı hedeflediklerini belirten Gökmen, bir dünya markası olmayı amaçladıklarını ifade etti.
Bambi Yatak, geleneksel yıl sonu bayi toplantısını Antalya'da gerçekleştirdi. Ülke çapındaki tüm bayilerinin bir araya geldiği toplantıda Bambi Yatak'ın 2021 yılını nasıl geçirdiği ve 2022 yılı hedefleri hakkında bilgiler paylaşıldı. Toplantıda konuşan Bambi Yatak Yönetim Kurulu Üyesi Emre Gökmen, 2021 yılında yüzde 40 büyüdüklerini söyledi.
50 MİLYON TL YATIRIM
Pandemi döneminde ciddi bir büyüme sağladıklarını söyleyen Emre Gökmen, "2 kat büyüdük, çalışan sayımızı da 420'den 1000'e çıkardık. Online siparişlerde, tüketicilerin artan taleplerine en iyi şekilde cevap vermek ve onların bekleme süresini minimize etmek için çeşitli noktalarda toplam 10 adet bölge deposu oluşturduk" dedi.
İhracatlarının cirolarındaki payının yüzde 15 oranında olduğunu ve önümüzdeki 5 yıllık süreçte de bu oranı yüzde 25'in üzerine çıkarmayı hedeflediklerini söyleyen Gökmen şunları aktardı: "2022 yılında yine yüzde 40'lık bir büyüme ön görüyoruz. İhracatta ise minimum yüzde 50 büyüme hedefliyoruz. Yeni fabrika yatırımımızın inşaatına başladık, 2023 yılı sonuna doğru faaliyete geçecek. Üretim kapasitemizi yüzde 25 oranında artıracak olan 50 milyon TL'lik bu yatırımımızla istihdamda da yüzde 25'lik bir artış sağlayacağız."
2022'DE 110 YENİ MAĞAZA HEDEFİ
"Ülkemizde üretelim, geliştirelim dünyaya da satalım istiyoruz," diyen Gökmen, bir dünya markası olmak için çalıştıklarını söyledi. Balkanlar'a yönelik ciddi bir yapılanma içinde olduklarını belirten Emre Gökmen, Bambi Yatak'ın 20 ülkede yaklaşık 200 noktada bulunduğunu aktardı. Hali hazırda yurt içinde ise 590 mağaza ile hizmet verdiklerini aktaran Gökmen, 2022 yılında 110 yeni mağaza açarak, Türkiye'deki mağaza sayısını 700'e çıkaracaklarını bildirdi.
2,5 MİLYON TL AR-GE YATIRIMI
Müşteri memnuniyetinin önemine de değinen Emre Gökmen, insanların artık sıradan bir yatak aramadıklarına dikkat çekerek şöyle konuştu:
"Günlük 3 bin adet yatak üretim kapasitemiz var. Bunun yüzde 60'ını hikayeli ürünlerimiz oluşturuyor. Tüketicimiz mağazamıza geldiğinde 'ekonomik bir yatak almak istiyorum' diye değil, 'sizin borlu bir yatağınız varmış' ya da 'manyetik kumlu bir yatağınız varmış' diyerek, hangi ürün hakkında bilgi almak istediğini belirleyerek geliyor. Artık tüketici nitelikli yatak arıyor. Biz de hikayesi olan ve inovatif ürünlerimizle bu anlamda da pazara yön veriyoruz. Ar-Ge ve inovasyona verdiğimiz önemle teknolojiyi ürünlerimize entegre etmeyi sürdüreceğiz. Farklı tüketici ihtiyaçlarını en doğru şekilde karşılamaya devam edeceğiz. 2.5 milyon TL'lik Ar-Ge yatırım bütçesi ile kendi mühendislerimizin Comfort Balance teknolojisiyle tasarladığı, dünyada tek olma özelliğine de sahip Multi Sleep ürünümüzün Avrupa ve Amerika'da patentini aldık. Ar-Ge ekibimizin geliştirdiği manyetik siyah kumlu yatağımız Magnasand Therapy en gözde inovatif ürünlerimizden. Yapısında 20'ye yakın mineral bulunan bu kum bio enerjiyi düzenleyici ve yaşam fonskiyonlarını dengeleyici özelliğe sahip. İçinde bor tuzu bulunan Borjen Yatak ve Clima Naturel ürünlerimiz de yine bizim geliştirdiğimiz, sektörde fark yaratarak markamızı emin adımlarla daha da üst seviyelere taşıyan ürünlerimiz arasında yer alıyor."
"İNSANLARIN İHTİYAÇLARI OLAN YATAĞA KAVUŞMALARINI İSTİYORUZ"
Kullanıcılarının sakatlanmalarını engellemek için tek hareketle kolaylıkla açılan bir baza geliştirdiklerini ifade eden Emre Gökmen, ürünlerinin ne kadar sağlam olduğunu showroom'larında test ettikleri ürünleriyle tüketicilerinin görmesini sağladıklarını belirtti. Müşteri memnuniyetini en üst seviyede sağlamak için tüm ekiplerine eğitim verdiklerini de söyleyen Gökmen, bunun için Bambi Yatak Akademisi'ni hayata geçirdiklerini aktardı. Gökmen, "Yatak seçimi hassas bir konu, doğru yatağı doğru müşteriye satmak önemli. Bambi Yatak Akademisi'nde de satış ekiplerimizi bu yönde eğitiyoruz. Tüketicilerimize bir yatak satmak değil amacımız; biz insanlara ihtiyacı olan, onlar için doğru olan yatağı satarak, mutlu olmalarını istiyoruz" dedi.