Türk mobilyacısından İtalya çıkarması

26.04.2023
İtalya'nın Milano şehrinde düzenlenen mobilya fuarında yerli firmalar son teknoloji ürünlerini sergiledi. 1961 yılından beri düzenlenen fuarda bu sene 181 ülkeden ziyaretçi, 2 bin katılımcı marka yer aldı.

Türk mobilya sektörü İtalya'da yabancı yatırımcı ve ziyaretçilerle buluştu. Bu yıl 61.'si düzenlenen fuara 181 ülkeden ziyaretçi ve 2 bin marka katıldı.
Fuar 31 ülkeden 550 genç tasarımcı, 18 ülkeden 28 tasarım okulu ve üniversite dahil olmak üzere 37 farklı ülkeden 2 bin katılımcı markayı ağırlamanın yanı sıra yüzde 47'si yurtdışından olmak üzere 5 bin 400 akredite gazeteci tarafından takip edildi.

Fuarda Çin, İtalya'nın ardından ilk ülke konumuna geri dönerken onu Almanya, Fransa, ABD, İspanya, Brezilya ve Hindistan izledi.

Fuarın Türk mobilya sektörünü için önemine değinen mobilya sanayicisi Mustafa Balcı, "Ziyaretçi katılımı arasından 2022 yılına göre yüzde 15'lik bir artışla 307 bin 418 kişinin ağırlandığı büyük bir organizasyondan söz ediyoruz. Bu derece önemli bir etkinlikte biz de üyelerimizle yer aldığımız için oldukça gururluyuz" dedi.

Mobilya sektörünü zirveye taşımak, dünya çapında bir marka haline getirmek ve seslerini uluslararası arenada duyurmanın öncelikli amaçları olduğuna vurgu yapan Balcı, "Bugün geldiğimiz noktada Türkiye mobilya sektörü dış pazarlara yönelik, dünya standartlarına uygun, özgün tasarımlarıyla öne çıkan bir endüstri haline geldi" ifadelerini kullandı.

6 gün boyunca devam eden fuarda Türk firmalar son teknoloji ürünlerini ziyaretçilerle buluşturdu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.