Istanbul Jewelry Show kapılarını açıyor
Istanbul Jewelry Show, mücevher sektörünü 50. kez bir araya getiriyor.
Mücevher sektörünün önemli fuarı Istanbul Jewelry Show, 27-30 Mayıs 2021 tarihleri arasında 50. kez CNR Expo İstanbul Fuar Merkezi'nde kapılarını açacak.
Istanbul Jewelry Show, sektör liderlerinin en yeni ürün, hizmet ve teknolojik çözümleri deneyimleyebileceği ve tedarik edebileceği, trendlerin belirleneceği ve katılımcılarla alıcılar arasında yeni iş anlaşmalarının gerçekleşeceği güvenli bir platform sunuyor.
Bu yılki etkinlik, Informa Markets'in CNR Expo, İstanbul Fuar Merkezi'ndeki tüm katılımcıların sağlığının en üst seviyede tutulmasını sağlayacak yeni Informa AllSecure sağlık ve güvenlik standartlarına uygun olarak düzenlenecek.
Istanbul Jewelry Show, sektörün önemli firma ve markalarını, mücevher sektörü profesyonelleriyle güvenli bir şekilde bir araya getirerek, yeni iş birliği fırsatları ve bir bilgi paylaşımı sağlıyor.
Istanbul Jewelry Show, Informa AllSecure sağlık ve güvenlik standardına göre düzenlenecek.
İhracatı arttırmak, ihraç ürünleri için yeni pazarlar keşfetmek ve satıcıların mevcut pazar payını korumasını sağlamak amacıyla "Uluslararası Alım Heyeti Programı" gerçekleştirilecek. Program kapsamında sektörün önemli firma ve markalarının temsilcileri alıcı olarak ağırlanacak.
DESIGNER MARKET
Istanbul Jewelry Show kapsamında düzenlenen Designer Market'te yer alan tasarımcılar, en son tasarımlarını fuar ziyaretçilerine sergileyecekler. Her geçen yıl büyüyen ve ilgiyle takip edilen Designer Market, dünya mücevher piyasasına yön veren tasarımların ilk kez sergilendiği, tasarımcıların, üreticilerle bir araya gelerek fikir alışverişi yaptığı ve gelecek yılın mücevher tasarımları fikirlerinin oluşturduğu özel bir alan.
164,2 MİLYON TL GELİR SAĞLANDI
Dünya ekonomisinin, hızla toparlanabilmesi için kilit adresin fuarlar olduğun belirten UBM Rotaforte Kurucu Ortağı Şermin Cengiz, "Fuarlar, sadece düzenlendiği sektörün değil, fuarları öncesi ve fuar süresince de ilgili yan sektörlere büyük katlı sağlıyor. Taşımacılıktan, konaklamaya, yeme-içme sektöründen, stant yapımcılarına kadar 100'den fazla yan sektöre gelir kaynağı yaratıyor.
2019 yılında düzenlendiğimiz Istanbul Jewelry Show Mart ve Ekim fuarlarında, UFI hesaplama metoduna göre fuarda yapılan siparişler ve stant alanı kirası hariç, yan sektörler için 164,2 milyon TL'lik bir gelir oluşturdu.
Türkiye'de 2019 yılında düzenlenen 482 fuarda 25.828.251 ziyaretçi ağırlandı. 2020 yılında ertelenen/iptal edilen fuarlarla bu sayıda bir düşüş olsa da gelecek yıllar için Türkiye, fuarcılık sektöründe büyümeye devam edecek" dedi.
Cengiz sözlerine şöyle devam etti: "36 yıldır düzenlendiğimiz Istanbul Jewelry Show'un bu sene bizim için önemli bir dönüm noktası da var. Bu fuarımız, 50. fuarımız olacak. 1986'dan beri, mücevher sektörünün büyümesine paralel olarak gelişen fuarımız, yeni normallere hızla uyum sağlayarak, başta Türkiye mücevher sektörü olmak üzere tüm dünya mücevher sektörü için nitelikli bir adres olmaya devam edecektir."