PepsiCo, UEFA Şampiyonlar Ligi ile ortaklığını uzattı

04:42 - 01.12.2020, Salı

Uluslararası yiyecek ve içecek şirketi PepsiCo, UEFA Şampiyonlar Ligi ile olan ortaklığını 2021/22 ve 2023/24 sezonlarını da kapsayacak şekilde uzattığını duyurdu.

PepsiCo, futbolun seçkin etkinliği UEFA Şampiyonlar Ligi ile olan ortaklığını 2021/22 ve 2023/24 sezonlarını da kapsayacak şekilde uzattığını duyurdu. Bu işbirliği, PepsiCo'nun "UEFA Kadınlar Futbolu ile yapılan çok yıllık prömiyer iş birliğinin" 2025 yılına kadar devam etmesini de kapsıyor.

UEFA Şampiyonlar Ligi için Pepsi®, Pepsi MAX, Ruffles® ve Gatorade™ markalarının yanına SodaStream© de eklenmiş oldu. Etkinlikler; Doritos®, Ruffles®, Lipton® ve 7UP® ile de desteklenecek.

Konuyla ilgili bir açıklama yapan PepsiCo Global CCO'su Ram Krishnan, sponsorluk anlaşmasının başladığı 2015' yılından beri, PepsiCo ve UEFA ortaklığının her yıl güçlenerek daha heyecanlı hale geldiğini söyledi.

Sponsorluk kapsamında bu yılki yenilikler hakkında da bilgi veren Krishnan şunları kaydetti:

"Bugün 100'den fazla pazarımızın ikonik paket sunumları, satış noktası aktivasyonları, markalarımızı destekleyen en iyi futbolcular ile işbirlikleri ve ilgi çekici pazarlama kampanyalarını da kapsayan programlarla her sezona hevesle katıldığı en büyük küresel platforma ev sahipliği yapıyoruz. Bu yıl SodaStream'in iş birliğine dahil edilmesi, içecek sunmanın ötesine geçen ve tüketicilerin bireysel tercihlerine yanıt veren bir seçenek portföyü oluşturma çabamızı hayata geçirme fırsatı sunuyor. Dünyanın en sevilen sporu ile sevilen yiyecek ve içecek portföyümüz aracılığıyla tüketicilerimizle müşterilerimizi bir araya getirmenin ve bu güçlü ortaklığı sürdürmenin heyecanını yaşıyoruz."

Ortaklık, eşitlik ve çevresel etkiler konularını iyileştirmeye odaklanmayı, giderek daha sürdürülebilir etkinlikler düzenlemek için iş birliği yapmayı, plastik atıkları azaltmayı ve geri dönüşümü temel bir öncelik haline getirme maddelerini de içeriyor. Bunlara ek olarak, Ürdün'deki mülteciler için futbol tesisleri sunan etkili bir programın hayata geçirilmesinin ardından PepsiCo ve UEFA Çocuklar için Vakfı, toplumun ihtiyaç duyan kesimleri için futbolun birleştirici gücünden yararlanan programlar yürütmek üzere iş birliği yapmaya devam edecek.

UEFA Pazarlama Direktörü Guy-Laurent Epstein ise 2015'ten bu yana UEFA'nın Şampiyonlar Ligi portföyünün ayrılmaz bir parçası haline gelen PepsiCo'yu yeni bir üç yıllık döngüde tekrar görmekten mutluluk duyduklarını kaydetti. "Yenilikçi ve ilham verici bir ortak olan PepsiCo ile birlikte çalışarak bu enerji ve deneyimden faydalanmak istiyoruz" diyen Epstein, bu anlaşmayla önümüzdeki yıllarda dünyanın dört bir yanındaki futbol taraftarlarına fayda sağlayacak geniş bir etkinlik yelpazesi geliştireceklerini sözlerine ekledi.

PepsiCo ve UEFA, UEFA Şampiyonlar Ligi Finali Açılış Töreni'nin Pepsi tarafından sunulmaya devam edileceğinin sözünü verirken, 2016'daki açılıştan bu yana her finalde eşi benzeri görülmemiş bir etkinlik hayata geçiren Pepsi, yılın en büyük spor etkinliklerinden biri olan finallerde unutulmaz canlı müzik performanslarına imza attı.

BİZE ULAŞIN