Boyner Grup'ta yeni atama

04.09.2023
Boyner Grup Kurumsal İletişim Direktörü Selen Tokcan Hacaloğlu oldu.

Boyner Grup'ta üst düzey bir atama gerçekleşti. Selen Tokcan Hacaloğlu, 4 Eylül 2023 itibarıyla Boyner Grup Kurumsal İletişim Direktörü olarak göreve başladı. Hacaloğlu, Boyner Grup'un kurumsal iletişim stratejisi ve kurumsal iletişim planının oluşturulması, sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirlik projelerinin iletişiminin yönetilmesinden sorumlu olacak.

Yapılan açıklamaya göre, 2001 yılında İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi'ni tamamlayan Selen Tokcan Hacaloğlu, kariyerine 2002 yılında Cumhuriyet gazetesinde başladı. 2004-2007 yılları arasında Birgün ve Vatan gazetelerinde editör, 2006-2010 yılları arasında da NTV'nin haber merkezinde Kıdemli Muhabir, Haber Kuşağı Editörü ve Dış Haberler Program Yapımcısı olarak çalışan Hacaloğlu, 2010 yılında Avrupa Kültür Başkenti Ajansı'nın İletişim Koordinatörlüğü görevini üstlendi. 2010-2013 yılları arasında Excel İletişim Danışmanlık'ta Medya Direktörlüğünün ardından, 2013 yılında Yıldız Holding bünyesine Kurumsal İletişim Müdürü olarak katılan Hacaloğlu, 2016-2018 yılları arasında Kurumsal İletişim Direktörü olarak görev aldı.

2018'den bu yana Sabri Ülker Vakfı Genel Sekreteri olarak grubun tüm sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirlik projelerinin iletişimini yürüten ve 4 Eylül itibarıyla Boyner Grup Kurumsal İletişim Direktörü olarak atanan Selen Tokcan Hacaloğlu, evli ve iki çocuk annesi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.