TÜRKBESD'in yeni Başkanı Gökhan Sığın oldu

13.04.2023
Türkiye Beyaz Eşya Sanayicileri Derneği'nin yeni Başkanı BSH Türkiye CEO’su Gökhan Sığın oldu.

Türkiye Beyaz Eşya Sanayicileri Derneği (TÜRKBESD) Olağan Genel Kurul Toplantısını Gerçekleştirdi. Yeni dönem Dernek Başkanlığı'na oybirliği ile BSH Türkiye CEO'su Gökhan Sığın seçildi.

Türkiye Beyaz Eşya Sanayicileri Derneği (TÜRKBESD) yönetiminde bayrak devri gerçekleşti. Derneğin Olağan Genel Kurul toplantısında gerçekleştirilen seçimin ardından Yönetim Kurulu Başkanlığı'na oybirliği ile BSH Türkiye CEO'su Gökhan Sığın seçildi. Sığın, görevi, 2019 yılından bu yana TÜRKBESD Başkanlığını yürüten Arçelik Genel Müdürü Can Dinçer'den devraldı.

Boğaziçi Üniversitesi Makine Mühendisliği Bölümü'nden mezun olan Gökhan Sığın, İngiltere'deki University of Bristol Üniversitesi'nden MBA derecesi aldı. Profesyonel kariyerine 1997 yılında Lister Petter şirketinde Proje Yönetici Yardımcısı olarak başlayan Sığın, 1999 yılında BSH Ev Aletleri'ne Planlama Yöneticisi olarak katıldı.

2003-2009 yılları arasında Bölgesel Planlama Müdürü olarak görev yaptı. 2009 yılında BSH'nin üst segmente yönelik markası Gaggenau'da Satış Müdürü olarak çalışmaya başladı. 2011-2015 yılları arasında ise Gaggenau ve Özel Müşteriler Direktörlüğü görevine getirildi. 2015 yılında Dubai'ye giderek, BSH Ev Aletleri Ortadoğu CEO'su olarak atanan Gökhan Sığın, 2018 yılından beri BSH Türkiye CEO'su olarak görev yapıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.