MediaMarkt Türkiye'de yeni atama

20.03.2023
MediaMarkt Türkiye’nin Pazarlama, E-ticaret ve Kurumsal İletişim Direktörü Tolga Ünvan oldu.

MediaMarkt Türkiye Pazarlama, E-ticaret ve Kurumsal İletişim Direktörlüğü görevine Tolga Ünvan getirildi.

Şirket açıklamasına göre, Avrupa'nın açık ara bir numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt'ın Türkiye organizasyonun yönetim şemasında yeni düzenlemeler yapıldı. Buna göre, Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörlüğü departmanının sorumluluğu, şirketin Operasyondan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi (COO) Hulusi Acar'a devredildi. Yeni yönetim şeması değişiklikleri kapsamında geçtiğimiz haftalarda şirketin Benelüks bölgesine atanan Çağanur Atay Uçtu'dan boşalan Pazarlama, E-ticaret ve Kurumsal İletişim Direktörlüğü koltuğuna Tolga Ünvan getirildi.

Koç Üniversitesi'nde Ekonomi bölümünden mezun olduktan sonra Yeditepe Üniversitesi'nde Yüksek Lisans eğitimi alan Tolga Ünvan, profesyonel iş yaşamına 2002 yılında Procter & Gamble'da (P&G) Marka Müdür Yardımcısı olarak başladı.

Sonraki süreçte Henkel, The Coca Cola Company, Nestle gibi uluslararası şirketlerde çeşitli yöneticilik görevlerini sürdüren Ünvan, 2019 yılında Getir'e Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı. Son olarak Zubizu'da CEO rolünü üstlenen Tolga Ünvan, 2023 yılı itibariyle de MediaMarkt Türkiye'nin Pazarlama, E-ticaret ve Kurumsal İletişim Direktörlüğü görevine getirildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.