P&G Türkiye’de yeni atamalar

06.01.2023
Türkiye de dahil olmak üzere sekiz farklı ülkenin yönetiminin yapıldığı P&G Türkiye’de yeni atamalar gerçekleştirildi

Türkiye de dahil olmak üzere sekiz farklı ülkenin yönetiminin yapıldığı P&G Türkiye'de yeni atamalar gerçekleştirildi. Buna göre, Ayça Demirci Turgay'ın üstlendiği P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Kurumsal İletişim Direktörlüğü görevi P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Kurumsal Medya Direktörü Nesli Kılıçal'a devredildi. Ayça Demirci Turgay şirketin Londra ofisine İngiltere, İrlanda ve Kuzey Avrupa Ülkeleri'nden Sorumlu Ev ve Kumaş Temizlik Kategorisi İletişim Direktörü olarak atanırken, Nesli Kılıçal P&G'deki yeni görevine Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Kurumsal İletişim ve Medya Direktörü olarak devam edecek.

Yapılan açıklamaya göre, Türkiye'de Fairy, Ariel, Prima veya Orkid gibi 20 markasıyla tüketicilerin yaşamını iyileştiren dünyanın en büyük kişisel bakım ve temizlik ürünleri şirketlerinden Procter & Gamble'da (P&G) yeni görev düzenlemeleri yapıldı.

Buna göre 18 yıllık P&G kariyerinde, son beş yıldır P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya'da Kurumsal İletişim Direktörlüğü sorumluluğunu üstlenen Ayça Demirci Turgay, kariyerine P&G Londra ofisinde İngiltere, İrlanda ve Kuzey Avrupa Ülkeleri'nden Sorumlu Ev ve Kumaş Temizlik Kategorisi İletişim Direktörü olarak devam edecek.

Beş yıldır P&G Türkiye çatısı altında olan ve iki yıldır da şirketin Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Kurumsal Medya Direktörlüğü görevini yürüten Nesli Kılıçal ise bayrağı Ayça Demirci Turgay'dan devralarak, yeni görevine P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Kurumsal İletişim ve Medya Direktörü olarak devam edecek.

NESLİ KILIÇAL HAKKINDA

Lisans öğrenimini Anadolu Üniversitesi Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Bölümü'nde ve NHL Hogeschool'da Pazarlama alanında tamamlayan Nesli Kılıçal'ın Bilgi Üniversitesi'nden Pazarlama İletişimi alanında Master derecesi bulunuyor. Starcom'da Grup Medya Direktörlüğü ve Samsung Electronics'de Kurumsal İletişim Müdürlüğü görevlerini sürdürdükten sonra 2017 yılında P&G bünyesine Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Kurumsal İletişim Kıdemli Müdürü sorumluluğuyla katılan Kılıçal, 2021 yılında şirketin Medya Direktörlüğü pozisyonuna getirildi.

Son atamalarla birlikte kariyerine P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Kurumsal İletişim ve Medya Direktörü sorumluluğuyla devam edecek olan Nesli Kılıçal, evli ve bir çocuk annesi.

AYÇA DEMİRCİ TURGAY HAKKINDA

Marmara Üniversitesi İngilizce İşletme Bölümü'nden 2003 yılında mezun olan Ayça Demirci Turgay, öğrenim hayatını İngiltere'deki Leicester Üniversitesi'nde Pazarlama İletişimi üzerine yaptığı Master ile sürdürdü. 2005 yılında Dış İlişkiler Müdür Yardımcısı sorumluluğuyla P&G'ye katılan Turgay, 13 yıl boyunca şirketin tüm markalarının halkla ilişkiler, regülasyon ve teknik mevzuat yönetimi ile hükümet ilişkilerini yürüttü. Son olarak da 2017 yılında P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Kurumsal İletişim Direktörü olarak atanan Turgay, şirketin Kurumsal İtibar Yönetimi, Yönetici İletişimi, Sürdürülebilirlik ve Kurumsal Vatandaşlık iletişiminden sorumlu liderlik görevini yürüttü.

Ocak 2023 itibariyle P&G İngiltere, İrlanda ve Kuzey Avrupa Ülkeleri'nden Sorumlu Ev ve Kumaş Temizlik Kategorisi İletişim Direktörü olarak şirketin Londra ofisine atanan Ayça Demirci Turgay, evli ve bir çocuk annesi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.