ERGÜN AKKAYA: İYİLİK PEŞİNDE

12:29 - 29.12.2022, Perşembe

Ham madde aldığımız çiftçimizin, ambalaj temin ettiğimiz tedarikçimizin, çalışanlarımızın, ürünümüzün tüketiciye ulaşmasını sağlayan bakkal ve marketlerimizin ve en sonunda da tüketicimizin iyiliği için çalışıyoruz.

Ergün Akkaya / Golf Dondurma Yönetim Kurulu Başkanı

İlk üretime başladığımız 2003'ten bu yana 20 yıla yakın süre geçti. Üretime başladığımızda 10 milyon litre olan üretim kapasitemiz bugün 200 milyon litreye ulaştı. Ürettiğimiz ürünlerimiz ile pazar payımızı da yüzde 30'ların üzerine çıkararak piyasanın en güçlü ikinci markası olduk. Golf Dondurma'nın bu başarısında, başta tüketicisi olmak üzere paydaşlarına verdiği değer kadar yerel lezzetlere önem vermesi ve sürdürülebilir tarımı desteklemesinin de büyük payı olduğunu söylemeliyiz.

SORGULAYAN TÜKETİCİ

Eskiden dondurma üreticileri için çocuklar ve aileler çok önemli iki tüketici grubunu oluşturuyordu. Bu iki gruba veganlar, diyabetliler, glutensiz hassasiyeti olanlar gibi farklı tüketici grupları eklendi. Elbette tüketici sadece fonksiyonel ve kişiselleştirilmiş ürün istemiyor.
O üründe kullanılan ham maddenin nereden geldiğini de önemsiyor. Artık boğazından geçen her lokma ile ilgili dünden daha bilgili ve sorgulayıcı. Biz de dünyayı ve tüketicimizin isteklerini yakından takip ediyoruz.

Şimdi önümüzde yepyeni bir dönem var. Bu dönemin en önemli konularından biri de ambalajlarda sürdürülebilir bir strateji geliştirmek ve uygulamak olacak. Biz de Golf Dondurma olarak ambalajlarımızı bitki kökenli ve biyobazlı malzemelerden üretmek için denemeler yapıyoruz.

BİZE ULAŞIN