Fransız Accor’un Türkiye planı

09:55 - 14.08.2021, Cumartesi

Arzu Kurum / INBUSINESS

Türkiye'de 13 marka, 56 otel ile faaliyet gösteren Fransa merkezli otel zinciri Accor Grubu, Türkiye'deki mevcut portföyünü daha da güçlendirmeye hazırlanıyor.

Konaklama endüstrisinin global oyuncusu
Accor Grubu Türkiye pazarındaki varlığını, premium segmentte giderek daha güçlü hale getiriyor. Novotel ve Ibıs Otel ile 2007'de Türkiye'ye giren grup, halen aralarında Sofitel, Pullman, MGallery'nin de olduğu çeşitli markalar ile faaliyet gösteriyor. Grubun, 5 bin 100 otelinin 56'sı Türkiye'de. Burada mevcut portföyünü daha da güçlendirecek ve önümüzdeki dönemde yatırımlarında hız kesmeyecek. Marka, 2023'e kadar Türkiye'de lüks segmente hitap eden 15 yeni otel daha açmayı planlıyor. Sadece bu yıl içinde dört otelin açılışı gerçekleştirilecek. Lüks segment bu yükselişten önemli bir pay alacak.

LÜKSE TALEP ARTACAK

Türkiye'nin turizmde rekabet ettiği ülkeler arasında hizmet ve lokasyon avantajlarıyla öne çıkması bekleniyor. Accor Türkiye Lüks Markalardan Sorumlu Bölge Başkan Yardımcısı Uğur Talayhan, Türkiye'nin lüks destinasyona çok uygun bir ülke olduğuna işaret ederek, "MGallery, Avrupa'da çok tanınan, Ortadoğu'da ise çok bilinen bir marka. Profilimiz olan misafirlerimiz ağırlıklı olarak bu bölgelerden geliyor. Dolayısıyla bu müşteri grubu için Türkiye öne çıkacak, talep yükselecek" diyor. Hedefler arasında premium otel markalarından MGallery'i büyütmek de var. Yeni açılacak 15 otelin üçü MGallery markasıyla faaliyete geçecek. İstanbul Karaköy ve Taksim'de bulunan otel zincirinin üçüncü halkası için ise Bodrum seçildi. Delta Yatırım Holding'in iştiraki olan İnci Turizm tarafından 35 milyon dolarlık yatırımla inşa edilen, MGallery The Bodrum Yalıkavak adıyla temmuzda faaliyete başladı.

BİZE ULAŞIN