AgeSA 'Yılın En İyi Sigorta Şirketi' seçildi

01.09.2022
AgeSA, tüm dünyada iş hayatının her alanında başarıları ödüllendiren ve bu yıl 19’uncusu düzenlenen Stevie International Business Awards’da altın madalya alarak“Yılın En İyi Sigorta Şirketi” seçildi.

AgeSA, tüm dünyada iş hayatının her alanında başarıları ödüllendiren ve bu yıl 19'uncusu düzenlenen Stevie International Business Awards'da altın madalya alarak"Yılın En İyi Sigorta Şirketi" seçildi.

Şirket açıklamasına göre, bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektörünün lider kuruluşlarından AgeSA, Stevie Awards ödül programları arasında en bilineni olan International Business Awards'ten (IBA), üç ödülle döndü.

AgeSA, IBA'da farklı sektörlerde en iyi şirketlere verilen "Company Of The Year" kategorisinde sigorta alanında altın ödüle hak kazanarak "Yılın En İyi Sigorta Şirketi" seçildi. 67 ülkeden 4000'e yakın başvurunun yarıştığı IBA'da AgeSA'nın ATOS Türkiye iş birliğiyle hayata geçirdiği müşteri hizmetleri projeleri ise 1 gümüş, 1 bronz ödüle layık görüldü. AgeSA, Müşteri Memnuniyetinde Başarı" kategorisinde gümüş, "Yılın En İyi Müşteri Hizmetleri Departmanı" kategorisinde bronz madalyanın sahibi oldu.

Açıklamada görüşlerine yer verilen AgeSA Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Berkant Dişcigil, "Müşterilerimize her zaman 'İyi ki' dedirtmek için kendimizi sürekli geliştiriyor, müşteri deneyimi ve memnuniyetini yükseltmek için çalışıyoruz" dedi.

Pandemi sürecini son derece iyi yönettiklerini ve müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerini gözeterek ilerlediklerini vurgulayan Dişcigil şöyle devam etti:

"Örneğin müşterilerimizden gelen talepleri evraksız, ıslak imza olmaksızın sesli onayla yapmaya başladık. Otomatik Katılım sözleşmelerinde, sisteme giren işverenlerin ve çalışanların operasyonel iş yükünü azaltmak amacıyla hayata geçirdiğimiz Bi'Tıkla Online Satış'ın sağladığı teknolojik donanımlar sayesinde müşterilerimize, başvuruları biyometrik imza ile onaylama imkânı sunduk. Basılı evraklarla ilerleyen ve ortalama iki günü bulan başvuru-onay sürecini, online satışla 10 dakika gibi bir süreye indirdik. Kısacası müşterilerimizle temas ettiğimiz ilk noktada işlerin hızlıca çözülmesini sağladık. Ayrıca müşterilerimize yaşattığımız deneyimi ölçmek için de speech analytics gibi teknolojileri kullandık. Aksiyonlarımızın ödülle taçlandırılması gurur verici."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.