AgeSA ilk çeyrekte yüzde 63 büyüdü

02.05.2022
Sabancı Holding ve Ageas iştiraki olan AgeSA, 2022 yılına başarılı bir giriş yaptı.

Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektöründe faaliyet gösteren AgeSA, ilk çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, BES'te yüzde 18,3 pazar payı ile 47,2 milyar TL fon büyüklüğüne ulaşan AgeSA, bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 63 oranında büyüdü. 2022 ilk çeyreğinde Hayat ve ferdi kaza üretiminde 676 milyon TL prim üretimine ulaşarak özel sektör şirketleri arasında lider konumda olan firma, Uluslararası Finansal Raporlama Standartlarına (UFRS) göre ilk çeyrek net dönem kârını ise 261 milyon TL olarak gerçekleştirdi.

Açıklamada görüşlerine yer verilen AgeSA Genel Müdürü Fırat Kuruca, AgeSA'nın 2022 yılına yükselen bir ivmeyle başladığını, tüm ekonomik dalgalanmalar ve olağanüstü durumlara rağmen büyümeyi sürdürdüklerini söyledi.

BES'in artık bir tasarruf aracı olarak görüldüğünü ve bunun da sektörü büyüttüğünü dile getiren Kuruca şu ifadeleri kullandı:

"2021 yılını başarıyla tamamladık ve bu başarıyı 2022 yılına da yansıttık. Devlet nezdinde gerçekleşen yeni düzenlemeler ve toplumdaki artan bilinçle BES'in önemli bir tasarruf aracı olduğu fark edenler sisteme katılmaya devam ediyor. Bu da hem sistemin gelişmesini hem de sektörün büyümesini sağlıyor. Biz de AgeSA olarak müşterilerimizin birikimlerini ve fonlarını verimli şekilde değerlendirebilmesi için kendimizi geliştirmeye, hayatı "keşke"ler yerine "iyi ki"lerle doldurmaya devam edeceğiz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.