Allianz Türkiye'ye Stevie Awards'tan 6 ödül

20.09.2021

Allianz Türkiye, dünyanın önde gelen iş ödülü organizasyonlarından Stevie Awards'ta insan kaynakları ekibince hayata geçirilen projelerle 3 ödüle layık görülürken, Allianz Türkiye'nin çevik dönüşüm yolculuğu da 3 farklı ödülün sahibi oldu.

Allianz Türkiye'den yapılan açıklamaya göre, Allianz Türkiye, Stevie Awards'tan bu yıl da ödüllerle döndü.

Allianz Türkiye, insan kaynakları ekibi tarafından hayata geçirilen başarılı projeleriyle dünyanın önde gelen ödüllerinden Stevie Awards'ın "Great Employers" kategorisinde 3 ödüle layık görüldü.

Ekibin AKUT projesi "En İyi İşgücü Yönetimi Çözümü" kategorisinde, ALLi Chatbot projesi "En İyi Self-Servis İK Çözümü" kategorisinde altın ödül alırken, Çevik Gelişim Programı "İş Sonuçlarına Katkısı En Yüksek Olan Gelişim Programı" kategorisinde bronz ödülün sahibi oldu.

Allianz Türkiye'nin çevik dönüşüm yolculuğu da Stevie Awards'ın "International Business" ana kategorisinde 3 ödüle layık görüldü. Yolculuğun anlatıldığı blog HEY!"Blog" kategorisinde altın, "İletişim ve PR Kampanyası" kategorisinde bronz ödülün sahibi olurken, Allianz Türkiye "Yılın Şirketi-Sigortada Değişim ve Dönüşüm" kategorisinde bronz ödülü aldı.

"ÖDÜLLER NE KADAR DOĞRU BİR YOLDA OLDUĞUMUZU GÖSTERİYOR"

Açıklamada görüşlerine yer verilen Allianz Türkiye İnsan Kaynakları, Çevik Ofis ve Operasyon Destek Genel Müdür Yardımcısı İlkay Özel, müşterilerin ihtiyaçlarını çağın hızına uygun şekilde karşılamak amacıyla benimsedikleri çevik metot ile şirketin tüm süreçlerini yeniden yapılandırdıklarını belirtti.

Özel, "2018 yılında çıktığımız çevik dönüşüm yolculuğu sonucunda Türkiye'de ana iş kollarının tümünü çevik çalışma modeline dönüştürerek bu çalışma modeliyle yaptığımız çalışmaları HEY! (Hızlı-Etkili-Yetkili) adı altında yürütmeye başladık. Hayatın hızlandığını, işlerin daha etkili, ekipteki herkesin de A'dan Z'ye yetkili olduğu bir dünya hayal ederek HEY!'i hayata geçirdik. Çeviklik, iş dünyasının en çok kullandığı kavramlardan biri. Hem bu kavramı hem de Allianz Türkiye'de yaşadığımız dönüşümü dünyanın dört bir yanındaki çalışma arkadaşlarımızla paylaştık. Daha hızlı sonuç veren bu sistem sayesinde iş birliğini de artırdık." ifadelerini kullandı.

Salgın döneminde ise hem ALLi Chatbot gibi yapay zeka tabanlı uygulamalarla hem de AKUT gibi organizasyon yönetimi uygulamalarıyla çalışma arkadaşlarının hayatını kolaylaştırmayı hedeflediklerini aktaran Özel, "Yenilikçi bakış açımız sonucu ortaya çıkan projelerimizin uluslararası otoriteler tarafından da takdir edilmesi ve layık görüldüğümüz ödüller bizleri mutlu ediyor, ne kadar doğru bir yolda olduğumuzu gösteriyor. Geleceğin Allianz'ını yaratmak amacıyla şirketimizin dijital dönüşümü üzerine ve çalışanlarımızın yetkinliklerini geliştirmeye dair yatırımlarımız devam edecek." değerlendirmesinde bulundu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.