Fibabanka, 410 milyon TL net kar açıkladı

01.03.2022
Fibabanka, 2021 yılında 471,5 milyon TL vergi öncesi kâr elde etti. Bankanın aynı dönemde vergi sonrası net kârı, geçen yılın yüzde 78 üzerinde, 410 milyon TL olarak gerçekleşti.

Fibabanka 2021 yılı finansal sonuçlarını duyurdu.

Yapılan açıklamaya göre, Fibabanka'nın net kredi portföy büyüklüğü 22,1 milyar TL, kredilerin toplam aktifler içindeki payı yüzde 49 oldu. Aynı dönemde, toplam pasiflerin yüzde 55'ini oluşturan müşteri mevduatı ise yüzde 48 artışla 24,6 milyar TL seviyesine yükseldi.

Güçlü sermaye odağını korumaya devam eden Fibabanka'nın 31 Aralık 2021 itibarıyla sermaye yeterlilik rasyosu yüzde 23,54 seviyesinde gerçekleşti.

2021 yılına ait finansal sonuçları değerlendiren Fibabanka Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Mert, Fibabanka'nın mükemmel müşteri memnuniyeti hedefiyle her zaman uzun soluklu ve sürdürülebilir müşteri ilişkileri kurduklarını belirterek; "Dijital alanda sahip olduğumuz güçlü kaslarla bankacılık hizmetlerimizi birleştirip müşterilerimizin bankacılık ihtiyaçlarını dijitalleştirerek benzersiz bir bankacılık deneyimi sunma hedefiyle çıktığımız yolda teknolojik altyapımızda yaptığımız yatırımlarla müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun yenilikçi çözümler üretmeyi 2021 yılında da sürdürdük ve dijital müşteri sayımızı 2,5 katına çıkardık. Bankacılık kabiliyetimiz, nitelikli insan gücümüz ve finansal teknolojilerimizle bankacılıkta fark yaratmaya devam edeceğiz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.