HSBC Türkiye’de iki üst düzey atama

29.03.2021
Dilek Güleç Salzburg, HSBC Türkiye'nin Küresel Bankacılık’tan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı; Caner Işlak ise Kurumsal Bankacılık’tan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı.

HSBC Türkiye, Kurumsal Bankacılık ve Küresel Bankacılık faaliyetlerini iki ayrı birim haline getirdi. Kurumsal müşterilerine daha odaklı ve bütüncül çözümler sunmak üzere bu yapıyı oluşturan Banka, Kurumsal Bankacılık ve Küresel Bankacılık faaliyetlerinin yönetimi için iki üst düzey atama gerçekleştirdi.

Bankacılık sektöründe, Kurumsal Bankacılık alanında 20 yılı aşkın deneyimi bulunan ve son olarak HSBC Türkiye Küresel Bankacılık Kıdemli Grup Başkanlığı'nı yürüten Dilek Güleç Salzburg, HSBC Türkiye Küresel Bankacılık'tan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı. Bu kapsamda Salzburg, Çokuluslu Şirketler, Kamu Sektörü ve Finansal Kurumlar Grubu müşterilerine sağlanan Yapılandırılmış Finansman, Yatırım Bankacılığı, Küresel Likidite ve Nakit Yönetimi, Dış Ticaret ve Faktoring ve Sigorta hizmetlerinden sorumlu olacak.

1999 yılından bu yana HSBC Türkiye'de çeşitli üst düzey roller üstlenen ve 2019 yılından bu yana HSBC Türkiye Kurumsal Bankacılık Ülke Grup Başkanlığı'nı yürüten Caner Işlak ise, HSBC Türkiye Kurumsal Bankacılık'tan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı. Işlak, Kurumsal Bankacılık alanında Büyük Kurumsal Şirketler'e Yapılandırılmış Finansman, Yatırım Bankacılığı, Nakit Yönetimi, Dış Ticaret ve Sigorta alanında sağlanan hizmetleri yürütecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.