Türkiye İş Bankası raporuna beş ödül

25.11.2020

Türkiye İş Bankası, 2019 yılı Entegre Raporu beş ödül kazandı.

Türkiye İş Bankası, 2019 yılı Entegre Raporu ile iletişim alanında dünyanın en prestijli platformlarından biri olarak kabul edilen Amerikan İletişim Profesyonelleri Birliği (LACP-League of American Communications Professionals) tarafından düzenlenen 2020 Spotlight ve Inspire ödül programlarının "Uluslararası İletişim" ve "Kurumsal Yayın" alanlarında toplam beş farklı kategoride "Platin Ödül"e layık görüldü.

Banka, ilk izlenim, rapor anlatım dili, içerik uygunluğu, mesaj netliği, genel görsel tasarım ve yaratıcılık kriterlerine göre yapılan değerlendirmede 100 üzerinden 99 puan alarak tüm kategorilerde dünya genelinde ilk 100 rapor sıralamasında 11'inci oldu.

2020 Spotlight ve Inspire ödül programlarında, farklı ülkelerden ve çeşitli sektörlerden 300 kuruluşu temsil eden yaklaşık 1.500 başvuru değerlendirmeye alındı.

İş Bankası entegre raporlamayla, bankanın finansal ve finansal olmayan sermaye öğelerini bir arada ele alarak sürdürülebilir ve paylaşılabilir değer yaratmaya odaklanan çalışmaları hakkında güncel bilgi sunmayı amaçlıyor. Bu çerçevede 2019 yılı Entegre Raporu'nda, ikinci yüzyılına hazırlanan İş Bankası'nın tüm paydaşları için yarattığı değer, değer yaratma sürecinde karşılaştığı risk ve fırsatlar ile Banka'nın sürdürülebilirlik öncelikleri, kurumsal stratejisi, hedefleri ve uzun vadeli değer üretme yetkinliği çok yönlü bir yaklaşımla ele alınıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.