Garanti BBVA'dan ‘Ticari Kredi Limit Başvurusu’nda yeni dönem

20.02.2024
Garanti BBVA, dijital kanallardan ‘Ticari Kredi Limit Başvurusu’ yapıldığını duyurdu.
Garanti BBVA, dijital ürün ve hizmetleriyle müşterilerin hayatını kolaylaştırdığını açıkladı. Bu kapsamda, yeni uygulaması 'Ticari Kredi Limit Başvurusu' ile bankanın şahıs firması ve tüzel müşterileri, ticari kredi kullanabilmek için gerekli olan limit başvurusunu şubeye gitmeden dijital kanallardan yapabiliyor.
Bankadan yapılan açıklamaya göre, 'Ticari Kredi Limit Başvurusu' hizmetiyle müşteriler, tek seferde birden fazla ürün için dijital ortamda kredi limitine başvurabiliyor ve müşteri özelinde oluşan limitlerine bağlı sözleşmelerini de dijitalden onaylayabiliyor. Hızlı ve güvenli şekilde gerçekleşen uygulamayla, müşteriler işlerinin başından ayrılmadan dijital kanallardan kredi ve krediye bağlı işlemlerini tamamlayabiliyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Garanti BBVA Genel Müdür Yardımcısı Murat Çağrı Süzer, "Müşterilerimizin zamanını tasarruflu kullanabilmeleri, bankacılık işlemlerini kolay ve hızlı yapabilmeleri için dijital kanallardaki ürün ve hizmetlerimize yenilerini eklemeye devam ediyoruz. 'Ticari Kredi Limit Başvurusu' uygulamamız, bankamızın şahıs firması ve tüzel müşterilerini dijitalleştirme yönündeki önemli adımlarından bir tanesi. Banka olarak, yenilikçi bakış açımızla uygulamalarımıza çeşitlilik katarken, evrakların dijital ortamda onaylanmasını sağlayarak kağıt tasarrufuna da katkıda bulunuyoruz" dedi.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.