Türkiye Sigorta’dan 33,5 milyar TL prim üretimi

15.09.2023
Türkiye Sigorta, ağustos ayı sonu itibarıyla 2023 yılı toplam brüt prim üretimini, 33 milyar 539 milyon 326 bin 622 TL ile bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 127 oranında artırdığını duyurdu.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Türkiye Sigorta, Ağustos ayı sonu itibarıyla 2023 yılı toplam brüt prim üretiminde 33 milyar 539 milyon 326 bin 622 TL'ye ulaşarak bir önceki yıla göre prim üretiminde yüzde 127 oranında artış yakaladı.

Ürün bazında değerlendirildiğinde geçen yıla göre en yüksek artış oranı yüzde 246 ile hastalık/sağlık branşında 1 milyar 644 milyon 970 bin 180 TL prim üretimi ile gerçekleşti. Türkiye Sigorta, kaza branşında yüzde 223 büyümeyle 2 milyar 428 milyon 62 bin 545 TL prim üretimi ve yangın ve doğal afetler branşında ise yüzde 212 büyüme oranıyla 7 milyar 586 milyon 841 bin 162 TL prim üretimine erişti.

Diğer branşlar bazında bakıldığında Türkiye Sigorta geçen yıla göre yüzde 78 artışla genel zararlar branşında 7 milyar 929 milyon 973 bin 211 TL prim üretimi elde etti. Kara araçları sorumluluk branşında yüzde 93'lük bir büyüme sağlayan şirket, 8 milyar 402 milyon 212 bin 676 TL prim üretimine erişti. Ayrıca kara araçları branşında yüzde 164'lük bir artış kaydeden şirket, 3 milyar 952 milyon 280 bin 729 TL'ye ulaştı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.