Agra Fintech’ten inovasyon başarısı

11.10.2022
Agra Fintech tarafından geçtiğimiz yıl lanse edilen yenilikçi ürün CreditBarometer, çok kısa sürede Türkiye’nin önde gelen 6 bankasında kullanılmaya başlandı.

Ticari Kredi süreçlerindeki mali tablo aktarma-arındırma aşamalarını tamamen otomatik hale getiren CreditBarometer, bu süreleri 1000'in üzerinde senaryo ile 1 dakikanın altında bir sürede tamamlıyor. Hem e-defter hem mizan hem de e-beyanname üzerinden çalışabilen CreditBarometer, gelişmiş altyapısıyla bankaların ticari kredi süreçlerindeki iş yükünü oldukça hafifletiyor.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, konsolidasyon, Toplu Analiz, tahsis süreç yönetimi gibi ek modüllerle de sürekli gelişen ve güncel bir ürün olan CreditBarometer her geçen gün sektör lideri konumunu daha da güçlendiriyor. Her bankaya has özelleştirilebilir kural yapısıyla, diğer iç sistemlere de bağlanarak analiz kaynaklarını zenginleştirme olanağı da sunuyor. Bu sayede kredi tahsis süreçlerinin yönetilmesinin yanında pazarlama, analitik gibi diğer departmanlara da bilgi akışı sağlayarak bankaların müşterilerini daha iyi tanımasını da mümkün kılıyor.

SMMM, YMM ve veri bilimcileri de kadrosunda bulunduran Agra Fintech, CreditBarometer'ı danışmanlık desteği ile sağlayarak bir bankanın aynı çözümü inhouse olarak geliştirme maliyetinin ve süresinin çok altında sunuyor.

FINBIND HUB DEVREYE ALINIYOR

Agra Fintech, Türkiye'nin önde gelen entegratör ve ERP firmalarıyla yaptığı iş birlikleriyle kredi müşterilerinin paylaşmak için izin verdiği finansal verileri "insan gözü görmeden" banka sistemlerine aktaracak bir veri aktarım sistemini de devreye alıyor. FinBind HUB; şirketlerin, kredi başvuru ve izleme süreçlerinde bankalarla paylaştıkları finansal verilerini daha güvenli ve hızlı bir şekilde bankalara ulaşmasını sağlıyor.

Bankalardan kredi talebinde bulunan müşteriler şimdiye kadar finansal verilerini elden veya e-posta ile bankalara iletiyordu. Bu durum şirketlerin finansal verilerinin güvenliğinin ve gizliliğinin sağlanmasını ve analiz edilmesini zorlaştırıyordu. FinBind HUB ile kredi başvuru ve izleme süreçlerini uzatan bu aşama tamamen ortadan kalkıyor. Banka müşterileri izin verdikleri taktirde finansal veriler FinBind üzerinden "insan gözü görmeden" banka sistemlerine aktarılıyor. Böylece hem banka ve müşteri üzerindeki operasyonel yük ortadan kalkıyor hem de verilerin gizliliğinin sağlanması kolaylaşıyor.

Müşterilerine hızlı ve güvenli veri aktarım hizmeti sunmak isteyen özel entegratörler ve kredi müşterilerinin verilerine hızlı bir şekilde ulaşmak isteyen bankalar için geliştirilen FinBind HUB, çok yakın zamanda Türkiye'nin en önde gelen entegratör, ERP şirketleri ve bankalarıyla hayata geçiriliyor.

GERÇEK ZAMANLI TİCARİ KREDİ DEVRİ GELİYOR

Açıklamada görüşlerine yer verilen Agra Fintech Kurucu Ortaklarından Muharrem Uğurelli, konuyla ilgili şu değerlendirmede bulundu:

"Bu kadar kısa zamanda yenilikçi ürünlerimizle Türkiye'nin en büyük bankalarında aralarında olduğu 6 bankada yer almayı başardığımız için gururluyuz. Yakın sürede çalıştığımız ve değer yarattığımız banka sayısını iki haneli sayılara taşıyacağımızı söyleyebiliriz ve bu da Türkiye'nin ticari kredi hacminin çok büyük bir payında bizim de imzamızın bulunacağı anlamına geliyor. Gerçek zamanlı ticari kredi döneminin geldiğini daha önce de söylemiştik ve biz çözümlerimizle buna net biçimde hazırız. Mevzuatta yapılan değişiklikler de zaten bu süreci destekliyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.