Türkiye’nin en sosyal iş insanları

12.05.2024
Günümüz iş dünyasında liderler için sosyal medya kullanımı daha önemli hale geldi. Peki, Türkiye’de sosyal medyayı en aktif kullanan iş insanları kimler? INBUSINESS olarak bu sorunun cevabını bulmak üzere 18.45 İletişim Ajansı ile birlikte özel bir araştırmaya imza attık. 1000’e yakın patron, CEO ve genel müdür üzerinden yaptığımız araştırma sonuçlarına göre, Türkiye’nin en sosyal ve dijital 100 iş insanını listeledik.

Fatoş Bozkuş / INBUSINESS

Günümüzde sosyal medya kullanıcı sayısı 5 milyarı geçti. Dünya nüfusunun yarısından fazlası için sosyal medya hayatın önemli bir parçası haline gelmiş durumda. Artık pek çok insanın sanal ortamdaki etkileşimi gerçek hayattan daha fazla. Wearesocial'ın son açıkladığı rakamlara göre sosyal medyada geçirilen süredeki global ortalama 2 saat 23 dakikaya ulaştı.

Türkiye'de ise bu süre küresel ortalamanın üzerinde. Günde 2 saat 44 dakikamızı sosyal medyada geçiriyoruz. Sosyal medya kullanıcı sayısı olarak ise pek çok platform için ilk 10 ülke arasında yer alıyoruz. Bugün Türkiye'de 57 milyonun üzerinde Instagram, 38 milyona yakın TikTok, 34 milyonu geçen Facebook, 21 milyona yaklaşan X(Twitter)ve 16 milyon LinkedIn kullanıcısı var. Dolayısıyla geniş bir kitleye erişmenin yolu bu platformlardan geçiyor.

Hepimizin hayatlarına nüfus eden, zamanımızın büyük bölümünü geçirdiğimiz bu mecraları şirketler kadar iş insanları da aktif kullanıyor. Zaten yapılan araştırmalar da dünyadaki iş liderlerinin içeriklerinin etkileşim oranlarının şirket kanallarının etkileşim oranlarının iki katından fazla olduğunu gösteriyor.

Kriz yöneten de var, ürün anlatan da

Uzmanlar, iyi tasarlanmış bir çevrimiçi kimliğin, bir CEO ya da patronun etkisini ve buna bağlı olarak şirketlerinin pazardaki konumunu güçlendirebileceği konusunda hem fikir. Dünyada da pek çok iş insanı sosyal medyayı aktif olarak kullanıyor. Elon Musk, Bill Gates, Mark Zuckerberg ve Tim Cook bu isimlerin başında geliyor. Paylaşımları okunma rekorları kıran bu isimler dışında sosyal medya platformlarını aktif olarak tercih eden pek çok yönetici de var.

Örneğin, Walmart'ın başkanı ve CEO'su Doug McMillon çeşitli mağazalara yaptığı ziyaretlerin ayrıntılarını sosyal medyada paylaşıyor, buradan çalışanlarına sesleniyor, personelle buluştuğu fotoğrafları yayınlıyor. Microsoft CEO'su Satya Nadella ise iş güncellemelerini ve teknoloji haberlerini sosyal medyada paylaşıyor. Nadella bu mecrada kriz yönetimi de yapıyor. Öyle ki Open AI CEO'su Sam Altman'ın şirketten ayrılışı ve yeniden işe alınmasında güncel durumla ilgili paylaşımlar yapmıştı. Adı geçmişken Altman'ın da iyi bir sosyal medya kullanıcısı olduğunu söyleyelim. Twitter'ı yani şimdiki adıyla X'i aktif olarak kullanan Altman, görüşlerini bu mecradan samimi bir şekilde paylaşıyor ve ürünlerinin faydalarını da takipçilerine anlatıyor. General Motors CEO'su Mary Barra ise, elektrikli araçlara ve otonom sürüş teknolojisine yönelik çabalarını LinkedIn'ı kullanarak iletiyor.

Spotify kurucusu Daniel Ek, yeni özellikleri duyurmak, müşteri hizmetleri sorunlarını ele almak, şeffaf ve duyarlı bir marka imajı oluşturmak için Twitter'ı kullanan iş insanlarından.

Peki Türkiye'de de sosyal medyayı bu kadar etkin kullanan iş insanları var mı? İşte bu sorudan yola çıkarak INBUSINESS olarak 18.45 İletişim Ajansı ile sosyal medyada en aktif iş insanlarını belirlemek üzere 'Türkiye'nin En Sosyal CEO'ları Araştırması'na imza attık. Türkiye'deki 1000'e yakın patronun, CEO ve Genel Müdür düzeyindeki yöneticinin LinkedIN, Instagram ve X hesapları üzerinden bir tarama yaptık ve en çok takipçisi olan, en çok paylaşım yapan iş insanlarını listeledik.

İlk üçteki isimler

Araştırma sonuçlarına göre dünyanın farklı ülkelerinden pek çok takipçiye sahip olan Nusr-et'in sahibi Nusret Gökçe, açık ara en sosyal iş insanı olarak karşımıza çıkıyor. Gökçe, üç mecradan sadece Instagram'ı kullanıyor. INBUSINESS'a geçen yıl verdiği söyleşide her yere sosyal medya ekibiyle birlikte gittiğini söyleyen Gökçe, restoran ve ürünleriyle ilgili paylaşımlarının yanı sıra özel hayatı ve çocukluk yıllarıyla ilgili yaptığı paylaşımlarla da dikkati çekiyor.

Instagram'da toplam 54 milyona yakın takipçisi olan ve Instagram fenomenleri arasına adını yazdıran Gökçe'yi sıralamada Baykar Yönetim Kurulu Başkanı Selçuk Bayraktar izliyor. Üç mecrayı da etkin kullanan ve toplamda 6 milyona yakın kişinin takip ettiği Bayraktar, Twitter'da da en çok takipçisi olan iş insanı olarak dikkati çekiyor. Ağırlıklı olarak savunma sanayinde geliştirdikleri araçların testlerini paylaşan Bayraktar ülke gündemiyle ilgili yorumlarının yanı sıra ailesiyle iftar yemeğinde çekilen fotoğraflar gibi özel paylaşımlar da yapıyor.

En sosyal iş insanı listemizde üçüncü sırada yer alan isim ise Amplitude Orta ve Doğu Avrupa, Bağımsız Devletler Topluluğu, Orta Doğu ve Afrika'dan Sorumlu Başkan Yardımcısı Tansu Yeğen. LinkedIn, Instagram ve Twitter'da toplam 2,5 milyonun üzerinde takipçisi olan Yeğen, bu üç mecrada bugüne kadar 42 binden fazla paylaşımda bulunmuş. Ağırlıklı olarak teknolojiyle ilgili paylaşımlarıyla dikkati çeken Yeğen, hesaplarından kendiyle ilgili gelişmelere, komik ve ilgi çekici içeriklere yer verdiği gibi şirketinin ya da takip ettiği kişilerin gönderilerini de paylaşıyor.

İstifa getiren paylaşım

Yemeksepeti'nin kurucusu olan ve bugün kurduğu Nevzat Aydın Kapital'i yöneten Nevzat Aydın ise listemizde dördüncü sırada yer alıyor. Takipçi sayısı kadar paylaşım sayısı da yüksek olan Aydın, Twitter'da ağırlıklı olarak futbolla ilgili paylaşımlarıyla dikkati çekiyor. Ailesiyle ve çocukluğuyla ilgili de post'lar da atan Aydın, takipçileri arasında "Merkez Bankası Başkanı kim olsun?" gibi küçük testler de yapıyor. Ancak en son Trabzonspor-Fenerbahçe arasında oynanan olaylı maç sonrasında yaptığı paylaşımlarıyla tepki aldı. Hatta Vodafone CEO'su Engin Aksoy, bu paylaşımlardan dolayı Aydın'ın da yönetim kurulunda yer aldığı Endeavor Derneği Yönetim Kurulu üyeliği'nden ayrıldığını açıkladı.

Listemizde beşinci sırada yer alan Boyner Holding Yönetim Kurulu Üyesi Ümit Boyner ise daha çok Boyner, KAGİDER ve TÜSİAD'ın çalışmalarıyla ilgili paylaşımlar yapmış. Zaman zaman ülke gündemine dair fikirle- rini de paylaşan Boyner, Instagram'da ise ailesiyle, ke- disiyle, dostlarıyla çekilmiş fotoğraflarına yer veriyor.

100 bin beğeni alan paylaşım

Beymen Group Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı olan Hasan Arat, aynı zamanda Beşiktaş Jimnastik Kulübü Başkanı. Kendisinin çok takipçisi olmasına rağmen paylaşım oranı diğer üç isme göre oldukça düşük. Gönderileri de ağırlıkla Beşiktaş ile ilgili...

Saran Holding Yönetim Kurulu Başkanı Saadettin Saran, özellikle Instagram'da çok aktif. Haftada bir iki paylaşım yapan Saran'ın geçen yılın sonunda annesiyle birlikte çektiği bir video 100 bine yakın beğeni aldı.

Listemizde altıncı sırada yer alan Pladis ve GODIVA Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ülker, LinkedIn'de en aktif iş insanlarından. Bu mecrada listemizde en çok takipçisi olan iş insanı da o. Kendisi Instagram'ı da etkili bir şekilde kullanıyor. Kimi zaman gittiği bir restoranı, kimi zaman bir sanat eserini paylaşan Ülker, şirket ve ürünlerle ilgili de içeriklere de hesabında yer veriyor. Murat Ülker, özellikle Instagram'da neredeyse her gün bir paylaşım yapıyor.

Neden yoklar?

Biz bu araştırmayı yaparken Türkiye'deki 1000'e yakın patronun, CEO ve genel müdür düzeyindeki yöneticinin sosyal medya hesaplarını taradık. Ancak gördük ki hala bu yöneticilerin neredeyse 3'de 2'si sosyal medyayı kullanmıyor. Dünyada yapılan araştırmalar sosyal medyanın iş insanları tarafından kullanılmamasının üç nedeni olduğunu gösteriyor.

Bunlardan ilki, yeterli zamanlarının olmadığı ve sosyal medyanın bir zaman alıcı olduğunu düşünmeleri. Bu mecrayı riskli bulup, saldırıya uğrama tehlikesiyle karşı karşıya kalacağını düşünenler de var. Tabi bir de bu platformlarda ne diyeceğini kimi hedef alacağını bilmeyenler çok. Halbuki yapılmış pek çok araştırma gösteriyor ki, CEO'nun sosyal varlığı şirketi insanileştirip güvenilir hale getirebiliyor, yeni kitlelerle etkileşimi sağlıyor.

Sosyal medyada yer alan iş insanları şirketleriyle ilgili iç görüleleri, sektör haberlerini ve perde arkası görüntüleri paylaşarak şirketin güvenirliliğine ve genel itibarına katkı sağlayabiliyor. Tabi iş insanlarının sosyal medyada yer almak istememelerine neden olan "Ne diyeceğim, kimi hedef alacağım" sorusunun önce çözüme kavuşturulması gerekiyor. Çünkü özgünlük önemli. Yaşamda dönüm noktaları, aile anıları, kişisel ilgi alanları paylaşılıp, hedef kitle ile bağ kurulabilir. Ama ne kadarını nasıl paylaşacağınız çok daha kritik.

Düzenli olarak paylaşım yapmak ve tutarlılık da bir diğer nokta. Kendi değerlerine uygunsa diğer kişilerin içeriklerini beğenmek, yorum yapmak ve paylaşmak etkili oluyor. İçeriklerin bir PR ajansı tarafından gönderiliyor gibi olmaması, en son haberlere ve dünyadaki olaylara tepki vermek önemli.

Profesyonel destek

Dünyada olduğu gibi Türkiye'de de sosyal medya hesaplarını kendi yöneten iş insanları olduğu gibi bu işi profesyonellere teslim etmiş kişiler de var. CEO'ların sosyal medyayı stratejik bir iletişim aracı olarak kullanmalarının şirketin başarısı için çok önemli olduğunu söyleyen 18.45 İletişim Ajansı Genel Müdürü Rasim Gürgen, bu konuda danışmanlık hizmeti verdiklerini de hatırlatıyor.

İşe dijitaldeki mevcut durumu analiz ederek başladıklarını, daha sonra ihtiyaçları belirleyip yol haritası oluşturduktan sonra aksiyon aldıklarını ifade eden Gürgen konuşmasını şöyle sürdürüyor: "Lideri, sosyal medya mecraları ve dijital platformlarda 7/24 anlık takip ekip, kriz potansiyeli olan hassas içerikler hakkında kendisini önceden bilgilendiriyoruz. Düzenli olarak çıkardığımız algı analizlerinden elde ettiğimiz sonuçlara göre itibarı artıracak önerilerde bulunuyoruz."

"Sosyal medyada gezinmek beni güncelliyor"
Murat Ülker / Yıldız Holding Yönetim Kurulu Üyesi, pladis ve GODIVA Yönetim Kurulu Başkanı

Sosyal medya hesabımı kendim yönetiyorum. Ama tabii Yıldız Holding'de bu işlerde uzman arkadaşlarımız var. Bazılarını şahsen tanıdığım bu arkadaşlardan içerik konusunda yardım alıyorum. Her hafta bir önceki hafta yazdığım makalenin özet videosu var, onu arkadaşlar hazırlıyorlar örneğin. Hatta şimdi.bir de yapay zekaya benim sesimi öğrettik o da seslendirmesini yapıyor.

Aslında sosyal medya için özel bir mesai de harcamıyorum, sosyal medyada gezinmek, haber ve aktüalite bakımından beni güncelliyor. Bu işimin bir parçası zaten sosyal medyayla trendlerin nabzını tutmak çok kolay oluyor. Linkedin'deki makaleler içinse zaman ayırıyorum denebilir ama zaten okuduğum bir kitaptan yola çıkarak notlarımı paylaştığım için çok zor olmuyor. Sosyal medya için bir içerik oluşturmuyorum. Ben bilhassa goyalarım dahil hayatımdan kesitleri paylaşıyorum. Bir de kendi kişisel gelişimim için kendimi mecbur tuttuğum her hafta bir kitap/bir konu şerh edip özetlemek itiyadım.

Şaşırtan yorumlar

Yorumları okurken özelden yazdım deyip de gizli hesaba sahip olanlara çok şaşırıyorum. Bir de bir şey diyebilir miyim diyenler var, yani Tayyip Bey'in geçen dediği gibi bunu derken zaten bir şey demiş oluyor. En çok şaşırdığım şey ise "ben yazdıklarınızı okumadım ama..." diye eleştiriye başlayanlar. Ben bunların hiçbirisini sorun etmiyorum ama kendileri kendi sayfalarına yazmak zahmetine katlanmadan tamamen başka bir konu için sayfamı işgal ederlerse onları kaldırıyorum. Takipçi engellememeye çalışıyorum. Sadece bana yorumlardan özel mesaj yazanları kısıtlıyorum, böylelikle kendim de yorumlardan mahrum kalmamış oluyorum. Başkalarının görmesi ahlaka aykırı olan yorumları siliyorum ve engelliyorum.

Neleri takip ediyor?

Bir şeyler öğrenebileceğim ya da eğlenceli hesapları takip ediyorum. Doğa ile ilgili hesapları da seviyorum. Zaten her platformda algoritmalar öyle bir hale geldi ki, sizin kimi takip ettiğinizin de bir önemi yok. İlgilendiğiniz konulardan size özel karma bir akış çıkıyor karşınıza. Açtığımda mutlaka baktığım ya da insanlara önerdiğim bir hesap yok açıkçası. Ama son dönemde oğlum Yahya Linkedin'de güzel makaleler bulup paylaşıyor, onları okuyorum ve paylaşıyorum kendi hesabımda.

Hesaplarını kendisi yönetiyor
Tansu Yeğen / Amplitude EMEA Başkanı

Sosyal medya hesaplarımı tamamen kendim yönetiyorum. Herhangi bir kimseden destek almıyorum. Paylaşım için günde 10 dakika bir vakit harcıyorum. Aynı zamanda farklı içerikleri okumak ya da paylaşacağım içerikleri belirlemek de yine bir 10 dakikamı alıyor. Çok fazla takipçiniz olunca bir süre sonra takipçileriniz hangi içerikten hoşlanıyor konusunda daha tecrübeli oluyorsunuz. O yüzden herhangi bir içerik gördüğümde ya da o içeriği kendim üretiyorsam takipçilerimin bundan pozitif etkileneceğini ve beğeneceğini öngörüyorum.

En çok beğeni alan paylaşım

En çok etkileşim alan paylaşımlar genelde sosyal mesajlar, yeşil enerji, saygılı toplum, işlerin daha kolayca yapılmasını sağlayan yöntemler ve cihazlar oluyor. Takipçilerim akıl dolu ve beni gülümseten paylaşımlarda bulunuyor. Bu arada birçok takipçimin de benim paylaşımlarımın altındaki yorumları okumak için beni takip ettiklerini biliyorum. Genelde teknolojik yenilikler hakkında paylaştığım haberler daha çok beğeni alıyor. Ek olarak bu paylaşımlar tüm dünya da da çok yoğun beğeni kazanıyor.Ben en çok X platformunu kullanırken buradaki paylaşımlarımı yapmak ve sayıları takip etmek açısında da bir çok farklı uygulama da kullanıyorum.

Engellediği kişiler

Özellikle X'te çok fazla kişiyi engellediğimi tahmin ediyorum. Ama her altı ayda bir engelleri kaldırıyorum. Engellememin nedeni genelde saygısızca yorumlar oluyor. Ben bizzat özellikle teknoloji alanında kişileri takip etmeyi seviyorum. Özellikle robot, yapay zeka ve yüksek teknoloji alanında çalışan kişiler ilgimi çekiyor. Bu konuda en ok takip emeyi sevdiğim üç kişi var: @ rowancheung, @ZappyZappy7, @MikeHudema.

SIRA CEO ADI ŞİRKET ADI LINKEDIN LINKEDIN LINKEDIN
X X X
INSTAGRAM INSTAGRAM INSTAGRAM
TOPLAM TAKİPÇİSİ TOPLAM TAKİP ETTİKLERİ TOPLAM PAYLAŞIM SAYISI
1 Nusret Nusr-Et 53,953,392 456 2,617
2 Selçuk Bayraktar Baykar Yönetim Kurulu Başkanı 5,998,376 1569 6,118
3 Tansu Yeğen Appcircle CEO ve kurucu ortak 2,535,246 2,002 42,985
4 Nevzat Aydın Nevzat Aydın Kapital kurucusu 927,893 6,254 23,198
5 Ümit Nazlı Boyner Boyner Holding YK üyesi 461,294 1,655 5,363
6 Hasan Arat Beymen Group YK Başkan Yardımcısı 423,954 286 480
7 Sadettin Saran Saran Holding YKB 418,010 91 956
8 Murat Ülker Pladis ve GODIVA Chocolatier Yönetim Kurulu Başkanı 374,705 1,771 4,701
9 Temel Kotil Türk Havacılık ve Uzay Sanayi GM 245,609 643 759
10 Cem Boyner Boyner Holding YKB 223,050 3,749 990
11 Bilal Ekşi THY Genel Müdürü 207,019 606 4,161
12 Nazım Salur Founder, BiTaksi & Getir 187,544 1,006 943
13 Demet Sabancı Çetindoğan Demsa Group YK Başkan Yardımcısı 170,372 1,830 2,889
14 Caroline Koç Koç Holding Yönetim Kurulu Üyesi 149,725 1,593 412
15 Demet Mutlu Trendyol kurucusu 144,254 835 3,013
16 Mehmet Gürcan Karakaş TOGG CEO 132,983 500 132
17 Hakan Hamdi Bulgurlu Arçelik CEO 126,366 500 82
18 Fettah Tamince Rixos YKB 122,131 752 3,224
19 Güler Sabancı Sabancı Holding YKB 115,396 691 2,859
20 Cihan Kamer Atasay Grup YKB 111,643 169 520
21 Ferit Şahenk Doğuş Grubu YKB 107,555 500 64
22 Erol Bilecik Index Grup YKB 102,862 1,251 5,400
23 Hüseyin Yücel Bahçeşehir Okulları CEO 98,881 1,802 8,236
24 Ümit Önal Türk Telekom CEO 96,067 581 627
25 Levent Özbilgin Microsoft Türkiye Genel müdürü 89,156 507 31
26 Sedef Orman Derimod YK Başkan Yardımcısı 86,983 535 1,093
27 Ali Taha Koç Turkcell CEO'su 78,244 775 2505
28 Rifat Hisarcıklıoğlu TOBB Yönetim Kurulu Başkanı 75,787 3,931 4,927
29 Berk Çağdaş Renault Mais CEO 64,726 942 616
30 Engin Aksoy Vodafone Türkiye CEO'su 64,446 500 105
31 Ahmet Bolat Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu Başkanı 63,299 525 111
32 Ali Ülker Yıldız Holding YKB 58,400 500 70
33 Haydar Yenigün Koç Holding Otomotiv Grubu Bşk. 55,287 500 1
34 İsfendiyar Zülfikari Türk Petrol YKB 50,267 9 2,078
35 Murat Tarman Bursa Çimento YKB 47,805 728 891
36 Fuat Tosyalı Tosyalı Holding YKB 44,283 1,894 1,901
37 İpek Kıraç Koç Holding-Sirena Marine Yönetim Kurulu Üyesi 41,040 665 219
38 Murat Kolbaşı Arzum YKB 40,943 9,599 9,913
39 İsmail Gülle DEİK Başkan Yardımcısı/ Eximbank- İKV Yönetim Kurulu Üyesi 40,097 884 18,549
40 Fatih Öztürk Bilfen Group YKB Vekili 39,706 586 2,600
41 Nail Olpak Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu Başkanı 38,295 241 15,026
42 Cenk Alper Sabancı Holding CEO'su 37,132 1447 3,210
43 Mehmet Semih Söylemez AGT YKB 37,065 1138 7,538
44 Bülent Eczacıbaşı Eczacıbaşı Holding Yönetim Kurulu Başkanı 36,399 277 681
45 Mehmet Tütüncü Yıldız Holding YKB Vekili 36,247 500 211
46 Esen Girit Tümer Medicana Sağlık Grubu YK Başkan Yardımcısı 35,342 1234 1,191
47 Güldem Berkman Amgen Türkiye Genel Müdürü 35,318 2,174 57
48 Orhan Turan ODE Yalıtım ve TÜSİAD YKB 35,232 711 9,196
49 Mehmet Ali Akarca Koç Sistem GM 34,233 500 0
50 Vural Ak Intercity YKB 33,789 1,719 1,468
51 İhsan Ateş DeFacto CEO'su 33,678 910 1,537
52 Adnan Bali İş Bankası YKB 33,365 500 0
53 Hanzade Doğan Boyner Doğan Holding YKB Vekili 31,716 304 0
54 Elchin Ibadov SOCAR CEO 30,845 3,309 2,135
55 Hilmi Uytun Hafele Türkiye CEO'su 30,587 371 52
56 Sabri Yiğit Digicom YKB 29,724 500 20
57 Eşref Hamamcıoğlu Sütaş Yönetim Kurulu Üyesi 29,176 632 516
58 Cengiz Eroldu Tofaş CEO'su 29,089 557 0
59 Ali Haydar Bozkurt Toyota Türkiye Satış ve Pazarlama CEO'su 27,940 775 1,873
60 Kıvanç Zaimler Sabancı Holding Enerji Grubu Başkanı 27,711 1,083 551
61 Zeynep Bodur Okyay Kale Grubu YKB ve CEO 26,815 7,386 572
62 Cansen Basaran Symes Allianz Türkiye YKB 26,387 3,195 6,280
63 Ali Bilaloğlu Doğuş Otomotiv CEO 25,978 612 606
64 Ebru Özdemir Limak Holding Yönetim Kurulu Başkanı 25,975 5,385 435
65 Emre Turanlı Shell Türkiye CEO'su 25,445 1000 415
66 Tankut Turnaoğlu P&G Türkiye, Kafkaslar ve Orta Asya YKB 24,663 1214 83
67 Mete Buyurgan Ülker Bisküvi CEO'su 24,437 1441 1,344
68 Mert Karaibrahimoğlu Penti CEO'su 23,175 374 665
69 Davut Doğan Doğanlar Holding YKB 22,734 495 7,885
70 Levent Kömür MEY Diageo GM 22,406 1,778 8000
71 İnan Ekici Otokoç Otomotiv GM 21,035 3,517 524
72 Alp Günvaran DeceuninckTürkiye CEO'su 20,678 10 765
73 Mehmet Büyükekşi Ziylan Gayrimenkul YKB 20,412 2,181 2,654
74 Hulusi Derici M.A.R.K.A Ajans Başkanı 19,996 1743 9991
75 Yenal Gökyıldırım Flo CEO'su 19,471 819 275
76 Erden Timur NEF CEO'su 19,265 533 60
77 Tayfun Bayazıt Polisan Holding YKB 18,622 4,696 1,019
78 Hakan Göral Tekfen Holding CEO'su 18,549 1,865 1,318
79 Tuğrul Tekbulut Logo Yazılım YKB 17,935 3,177 4,484
80 Özgür Umut Eroğlu Biotrend Çevre ve Enerji Yatırımları CEO'su 17,666 1148 383
81 Cemal Özen Özen Grup YKB 17,375 756 2,635
82 Gökalp Çak Netlog YK üyesi 17,277 1,603 356
83 Önder Halisdemir Misyon Genel Müdürü 16,589 1,507 106
84 Murat Alsan KPMG Türkiye YKB 16,467 1288 335
85 Burak Aydın Amazon Web Services Ülke Müdürü 16,374 1214 3,429
86 Faruk Kocabaş Mediamarkt İspanya CEO'su 16,306 3,545 450
87 Kutay Kartallıoğlu Carrefoursa CEO'su 16,260 1058 224
88 Bora Koçak Anadolu Grubu Otomotiv Grubu Bşk. 16,178 1,685 5,875
89 Hamdi Akın Akfen Holding YKB 15,954 1,602 265
90 Emin Hitay Hitay Holding YKB 15,904 4,594 1,533
91 Süleyman Orakçıoğlu Orka Holding YKB 15,900 916 1,944
92 Aykut Özüner Otokar GM 15,603 1130 259
93 Yüksel Yıldırım Yıldırım Holding CEO'su 15,513 197 555
94 Gürhan Güven Fersan CEO'su 15,239 1391 195
95 Nuri Öztaşkın Yataş Grup CEO'su 15,091 3,323 1,086
96 Mehmet T. Nane Pegasus YKB 14,952 1307 4
97 Hakan Bayman Goodyear Avrupa Başkanı 14,935 2,797 2,544
98 Selçuk Tümay Pernord Ricard Türkiye GM 14,763 3,160 250
99 Ahmet Musul Ekol Lojistik YKB 14,718 500 10
100 Güngör Kaymak HP Türkiye GM 14,192 1333 1,083
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.