Dijital dünya mı, ateşten gömlek mi?

03.05.2024
Sahip olduğu hız ve erişim alanı ile sınırları ortadan kaldıran dijital dünya, büyüme fırsatlarıyla beraber potansiyel olarak markaların bütünlüğünü tehlikeye atabilecek zorluklar ve tehditlerle dolu. Peki, markalar bu dünyada itibarlarını doğru yönetebiliyor mu? INBUSINESS olarak 18.45 Ajans’la birlikte geçen yıl ilkini yayınladığımız Dijital İtibar Raporu’nun (DİR100) ikincisiyle bu soruya yeniden cevap aradık. 20 sektör ve 100 markada yaklaşık 24 milyon sonucu analiz ederek hazırladığımız listede büyük değişimler var.

Sahip olduğu hız ve erişim alanı ile sınırları ortadan kaldıran dijital dünya, büyüme fırsatlarıyla beraber potansiyel olarak markaların bütünlüğünü tehlikeye atabilecek zorluklar ve tehditlerle dolu.

Peki, markalar bu dünyada itibarlarını doğru yönetebiliyor mu? INBUSINESS olarak 18.45 Ajans'la birlikte geçen yıl ilkini yayınladığımız Dijital İtibar Raporu'nun (DİR100) ikincisiyle bu soruya yeniden cevap aradık. 20 sektör ve 100 markada yaklaşık 24 milyon sonucu analiz ederek hazırladığımız listede büyük değişimler var.


INBUSINESS Mayıs 2024 sayısında.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.